Wyślij plik do wyceny
Aby zlecić tłumaczenie pisemne należy przesłać tekst lub skan dokumentu na adres e-mail, drogą pocztową lub dostarczyć osobiście do siedziby kancelarii w celu określenia kosztu tłumaczenia.
Wyślij plik do wyceny
UWAGA! W przypadku tłumaczeń przysięgłych wymagane są oryginały dokumentów. Jeśli dokumenty zostaną wcześniej dostarczone drogą elektroniczną, przy odbiorze tłumaczenia należy okazać oryginały dokumentów.
Opłać fakturę proforma
Po przesłaniu dokumentu do wyceny klient otrzymuje darmową wycenę oraz informację o przewidywanym terminie realizacji tłumaczenia.
Po akceptacji wyceny i potwierdzeniu zlecenia, klient otrzymuje fakturę proforma, po której opłaceniu przystępujemy do tłumaczenia.
Odbierz tłumaczenie
Tłumaczenia w postaci wydruku komputerowego lub w formie elektronicznej mogą być odebrane osobiście w siedzibie kancelarii lub dostarczone bezpłatnie pod wskazany adres na całym świecie za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej lub poczty elektronicznej.
Darmowa wysyłka
Darmowa wysyłka dotyczy przesyłki pocztowej zwykłej/priorytetowej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Na życzenie klienta istnieje możliwość zamówienia przesyłki kurierskiej/ekspresowej za dodatkową opłatą.
Płatności za wykonane usługi przyjmowane są gotówką w siedzibie kancelarii,
a w przypadku zamówień online oraz wysyłki tłumaczenia drogą pocztową – za zaliczeniem pocztowym lub przelewem na następujące konto bankowe:
Odbiorca:
CLEVER CONSULTING MARCIN GNIEDZIEJKO
ul. Miła 13, 10-687 Bartąg
Konto nr: 74 1140 2017 0000 4502 0250 0510
Bank:
MBANK S.A.
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK
Tłumaczenie ustne
Aby zlecić tłumaczenie ustne prosimy o kontakt przynajmniej na tydzień przed planowaną datą tłumaczenia.